SPRZEDAŻ HURTOWA ABY DOKONAĆ ZAKUPU PROSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ
0 produktów | 0 PLN
Zlóz zamówienie
REGULAMIN
Dokonując zakupów w naszym sklepie akceptują Państwo poniższy regulamin

1. Warunki ogólne

Właścicielem sklepu internetowego i hurtowni internetowej zhibo.pl jest spółka ZHIBO, wszystkie dane firmy są dostępne w zakładce Kontakt.
Klienci detaliczni aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie muszą się rejestrować, aczkolwiek po rejestracji mogą zapisać się do newslettera, w którym będziemy informować o nowościach, promocjach i wyprzedażach.
Klienci hurtowi aby zrobić zakupy muszą się zarejestrować i po naszej weryfikacji otrzymają hasło do logowania w panelu hurtowym
Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Wszystkie dane przesłane przez Klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 Roku o ochronie danych osobowych Dz. Ust. Z 1997 nr 133 poz. 883. Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia, czyli do dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń i nie będą udostępnianie osobom trzecim.
W sprawach nieobjętych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Zamówienia i dostawa

Zamówienia należy składać na stronie zhibo.pl poprzez koszyk.
Po złożeniu zamówienia, wybierają Państwo opcję zapłaty (przedpłata – wpłata na konto lub płatność gotówką kurierowi lub listonoszowi przy dostarczeniu przesyłki – pobranie).


Koszty i opcje przesyłki:
Aktualnie towar wysyłamy głównie za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka
Wpłata na konto – 18 zł
Pobranie – 21 zł
Gabaryty (przesyłki dłuższe niż 120 cm)
Wpłata na konto – 21 zł
Pobranie - 24 zł
Przesyłki o wadze powyżej 30kg
Wpłata na konto – 21 zł
Pobranie - 24 zł

3. Reklamacje i zwroty

- prezentowany przez nas asortyment jest fabrycznie nowy
- towar przed spakowaniem zawsze jest wnikliwie sprawdzany
- towar pakowany jest starannie by jak najbardziej zminimalizować ewentualne „ przygody” w transporcie
- nie odpowiadamy za uszkodzenia mechaniczne , do których doszło przy transporcie
- klient może zwrócić towar, bez podawania przyczyn w przeciągu 10 dni od daty zakupu, jeżeli posiada paragon zakupu, oryginalne opakowania, nie był używany i nie jest uszkodzony, jednakże ponosi koszty przesyłki
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma pełne prawo do złożenia reklamacji.  W takim wypadku, należy najpierw poinformować nas telefonicznie lub e-mailowo a następnie odesłać reklamowane artykuły wraz z paragonem lub fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w hurtowni.

Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym.  Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas.

Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.